فوم EVA

EVA Foam یک پلیمر نرم و با دوام از اتیلن وینیل استات است که معمولا در کفپوش و نیز در تجهیزات ورزشی، صنایع دستی و طراحی مورد استفاده قرار میگیرد. این مواد به طور معمول برای تولید فلیپ فلاپ ها به کار می روند.

فوم EVA

EVA Foam یک پلیمر نرم و با دوام از اتیلن وینیل استات است که معمولا در کفپوش و نیز در تجهیزات ورزشی، صنایع دستی و طراحی مورد استفاده قرار میگیرد. این مواد به طور معمول برای تولید فلیپ فلاپ ها به کار می روند.

  • ۰
  • ۰

کفپوش مهدکودک نوعی از فوم نرم ، ضد ضربه و بهداشتی تهیه شده . این کفپوش  برای جلوگیری از آسیب دیدگی کودکان در اثر زمین خوردن و البته زیباتر کردن محیط مهدکودک و فضای بازی کودکان استفاده می‌شود. البته استفاده از این کفپوش ها به مهدکودک‌ها ختم نمی‌شود و می‌توان در آپارتمان برای جلوگیری از انتقال صدا به طبقات پایین، در مدارس، اتاق بازی کودک و پارک‌های بازی نیز از کفپوش فومی استفاده کرد. اگر قصد خرید کفپوش مهدکودک را دارید چه چیزی در خرید تاتامی کفپوش مهدکودک در نظر شما از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

 ضربه‌گیری کفپوش مهدکودک

کودکان به دلیل اینکه قادر به حفظ تعادل خود نیستند و جنب‌وجوش فراوانی نیز دارند در طول روز به‌دفعات زمین می‌خورند. سؤال اول این است که آیا این کفپوش از کودکان ما در برابر ضربه‌ی ناشی از زمین خوردن به‌خوبی محافظت می‌کند یا خیر؟ البته هیچ کفپوشی در دنیا صد در صد ضربه را دفع نمی‌کند و قدرت محافظتی کفپوش به مقدار زیادی به ضخامت و تراکم آن بستگی دارد. به طور کلی خطرناک‌ترین وضعیت برای کودک زمانی است که چهار دست و پا راه می‌رود و با سر به زمین می‌خورد. حتی اگر کودک در حالت نشسته تعادل نداشته باشد و به کنار بیفتد نیز احتمال آسیب دیدن آن روی کفپوشی با ضخامت کمتر از ۱۰ میلی متر زیاد است

قیمت کفپوش تاتامی  مهدکودک

بله درست است قیمت کالایی که قصد خرید آن را داریم یک فاکتور اساسی در تصمیم‌گیری برای خرید است. به اولویت مشتریان برای خرید تاتامی با بهترین قیمت توجه نشان داده و زمینه خرید بی‌واسطه کفپوش های خود را فراهم آورده است. هم‌اکنون می‌توانید به طور مستقیم و بدون واسطه با در ارتباط باشید و کفپوش فومی با بهترین قیمت را خریداری کنید. اما قبل از قیمت ویژگی‌های دیگری نیز است که باید در خرید فوم مهدکودک به آن‌ها توجه شود.

 مواد اولیه

کودکان در سنین رشد برای کشف دنیای خود همه‌چیز را به سمت دهان خود می‌برند بنابراین باید قبل از خرید کفپوش از سلامت آن اطمینان حاصل کرد. انواع تاتامی‌هایی که در بازار موجودند اندازه‌ها، رنگ‌ها، ضخامت‌ها و قیمت‌های متفاوتی دارند اما چیزی که از همه بیشتر اهمیت دارد غیر سمی بودن فوم آن‌ها است. موادی مانند سرب و بیس فنل آ از جمله مواد سمی موجود در بعضی پلاستیک‌ها هستند که وجود آن‌ها در کفپوش مهدکودک ممنوع است. علاوه بر این موادی مانند لاتکس نیز وجود دارد که سمی نیستند اما می‌توانند ایجاد حساسیت کنند. کفپوش مهدکودک فاقد مواد سمی و حساسیت‌زا است و در ساخت آن از مواد اولیه‌ی باکیفیت استفاده شده است تا مشکلی برای پوست حساس کودکان ایجاد نشود.

 قابلیت شستشو 

کودکان همه‌چیز را از غذاهای چرب گرفته تا نوشیدنی‌های شیرین روی زمین می‌ریزند. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که هنگامی‌که مایعات روی فوم می‌ریزد به‌سرعت جذب آن می‌شود و به این ترتیب تمیز کردن کفپوش کار سختی است. اما کفپوش مهدکودک از فوم EVA ساخته شده که بسیار فشرده است و مایعات را جذب خود نمی‌کند. بنابراین می‌توان مایعات و لکه‌های روی آن را توسط دستمال خیس به‌آسانی تمیز کرد. اما اگر فومها خیلی کثیف باشد می‌توان قطعه‌های آن را از هم جدا کرده و توسط شوینده‌های معمول شست. برای خشک‌کردن کفپوش هم می‌توان آن را در محیط روباز به کمک نور خورشید یا در محیط بسته توسط فن خشک کرد. فوم تاتامی کفپوش مهد کودک  براثر شستشو و خشک شدن زیر نور آفتاب تغییر رنگ نمی‌دهد و خواص خود را حفظ می‌کند.

 خرید و نصب آسان

پس از بررسی موارد ذکرشده آخرین کار انتخاب رنگ و ابعاد کفپوش مهدکودک است. قطعات کفپوش مهدکودک به شکل پازلی در یکدیگر قفل می‌شوند و در صورت نیاز می‌توان به‌راحتی آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده و جابجا کرد. با توجه به موارد ذکر شده انتخاب یک کفپوش مهدکودک مناسب نمی تواند کار سختی باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی